مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

هزار راه نرفته با هزار پای ندیده

امروز یه هزا پا کشتم
البته نه به این سادگیها!!!  لهش کردم !!!لوله اش کردم!!! چش و چارشو در اوردم!!!

فیتیله پیچش کردم!!!

 اصلا هزارپا ه رو سوسکش کردم!!!


وقتی همه این بلا ها رو سرش ( که 2 تا شاخک داش ) نازل کردم....

گفتم:  بشمرم ببینم چند تا پا داره ۱.۲.۳.۴.۵.۶.۷.۸.......... 39 تا ....

 یکیش کمه !!!!!


 هزار پا هم هزار پا های قدیم حداقل پاهاشون زوج بود

 شاید جانباز بوده ؟
شاید هم  وقتی جیک جیک مستونش بود دلش به حال  مورچه سوخته یه پاشو داده واسه زمستونش؟
شاید مادر زادی اینطوری بوده؟

 دلم سوخت واسه اش

ااااااااااااا


اینها ........... یه پاش اینجاس

دروغگوهای کثیف "هرمله" هرجایی
چرا میگن هزار پا.... این که 40 پا بیشتر نداره
اصلا اونی که اسم گذاشته ، رو این جونور چرا خودش نشمرده

که ما این همه وقت صرف شمارش نکنیم

مگه ما الافیم


مگه پروفسور بالتازار نمیگفت : شمرده شمرده شمارش کن ...."شمر ابن ذی الجوشن"

آخرین نمونه از این زوج پاها  توی می سی سی پی کشف شده که

اونم 778 پا بیشتر نداشته

تو به چه حقی گفتی هزار تا....... ها؟


حالا من امشب
تا صبح خوابم نمی بره اگه هم ببره عذاب وجدان پدر صاحبمو در میاره
عجب حکایتی این داستان غصه وار قصه دار سریالی ما
عجب ماس کیسه ای این ماست مش کریم عجب عجیبه این موجود دوپا


  وایسا ببینم....
 من به خودمم شک کردم
من چند تا پا دارم؟؟؟؟؟
بزار بشمارم الان دوتا...
 اما انصافا  وقتی خر میشم جز چهار پایان محسوب میشم
وقتی هول میشم بی دست و پام
وقت فرار هزار پام


^%)#$&)#^$*_!$(!*)_(!#()*@#_%&#_+(*%٪×٪¤،×٪¤٫)×٫٪¤*)،٫¤!פ

تا حالا از نزدیک یه هزار پا دیدید
 اگه ندید باید بگم بعضی هاشون زرد رنگن بعضی دیگه قهوه ای تیره بعضی روشن ...خلاصه هستن ...
رنگ بندی مختلفی دارن...
همه هم متالیک فابریک بدون کروکی بدون یه خط خوردگی
به جان خودم نباشه به جان مشتی فلانی کاسب الدوله این یکی رد خور نداره
تو خونه یه خانوم دکتر بوده!!! هر روز با آخرین وسایل پیشرفته  ارتوپدی کار میکرده!!!
جون داداش حرف نداره آبجی -----سند منگوله داره....
 بپیچم یا همینجا میخورید ؟؟؟ 

راستی شما چند تا پا دارین ؟؟؟


-------------------


اضافات :


دیروز همین اوقات بود


که


دلشوره هایم بیشتر از دریا ،و


دلم


بی قرار تر از موجها می بود


...


دریا


    کنون آرام


با موج هایی کوتاه


                    و شاعرانه



...

جسدت را با خود به ساحل می آورند !!!








نظرات 2 + ارسال نظر
کویین 1389/02/23 ساعت 02:00 ب.ظ

؟

sara 1389/02/25 ساعت 05:24 ق.ظ http://www.sara1212.blogspot.com

avalin bar bood ke neveshtat ro khondam va labkhandam khoshk nashod

قرار بر این بود غمناک باشد . تراژدی درام مرگ هزار پا اما چرا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد