مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

رنگی تازه

به تو ثابت میکنم


ای سیاهی


             تا بدانی


از زیر خروارها


                  ویرانی ...


جوانه زده وُ


سبز می شویم


      که


بالاتر از تو هم هست


                          رنگی


از جنس


              آزادی

----------------

اضافات:


جای دنج یعنی تو باشی و یک گربه که در پی غذاست ...

جای دنج یعنی بوسه ای بی ترس پکی بر سیگار بی استرس ،

جای دنج می تواند دخمه ای باشد که ورودیش آنقدر

باریک است که باید مواظب اضافه وزنمان باشیم !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان 1389/04/16 ساعت 10:40 ق.ظ http://mojgan1360.blogfa.com/


قبول دارم.بالاتر از سیاهی سفیدیه .منشوری از همه رنگها

قبول داشته شما را قبول دارم

مژگان 1389/04/16 ساعت 01:04 ب.ظ http://mojgan1360.blogfa.com/

زن ایرانی فقط با مرد ایرانی میتونه میتونه زندگی کنه و بالعکس .این گقته رو قبول دارم واقعا همین طوره .
در ضمن این جمله رو نفهمیدم
" اگر خدا زن بود در آغوشش می کشیدیم "
یعنی خدا الان آقاست؟

دوباره بخوانید با ویرگولهای متفاوت

آندیا 1389/04/17 ساعت 08:52 ق.ظ http://andeiacanada.blogfa.com/

چی بگم داستان جالبی بود واقعا گاهی ما خودمون تو زندگی الکی به بعضی ها میدون می دیم و بد می گیم چرا و گاهی اونقدر منتظر معجزات عجیب و غریبیم که نفس کشیدن و بودنمون میشه برامون یه چیز عادی و قدرشو نمی دونیم

ببخشید دیر به دیر بهتون سر می زنم این چند وقت خیلی گرفتار بودم میشه به وبلاگم یه سر بزنی یه مطلب گذاشتم که در موردش جدا احتیاج به راهنمائی دوستان می شم خوشحال می شم بیای و ظرت رو بگی می خوام نظرات دوستان رو بدونم و بهتر تصمیم بگیرم
منتظرم دوست من منتظر شاد باشی

من در مرحله راهنمایی نیستم . نه قدرتش و نه اطلاعاتش رو دارم اما سر میزنیم و با سر هم وارد میشویم گل و شیرنی رو آماده کنید حیاط رو هم آب پاشی...

آندیا 1389/04/19 ساعت 11:56 ب.ظ http://andeiacanada.blogfa.com/

سلام مرسی از تشریف فرمائیتون
و مرسی از اینکه لطف کردین و در هر صورت نظرتونو گفتین
هنوز مرددم
بالاخره تا آخر باید جواب بدم و تصمیمم رو در مورد کار می گیرم اگر قرار نبود برای کانادا اقدام کنم یا سر می رفتم ولی دیگه ........... حالا شرایط چیز دیگه ای
باز هم ممنونم دوست گرامی
شاد و رها باشید

خواهش میکنم . امیدوارم به زودی تصمیم درست رو بگیرید.
و هر راهی که انتخاب کردید موفق باشید

آندیا 1389/04/19 ساعت 11:58 ب.ظ http://andeiacanada.blogfa.com/

راستی ما رو نمی لینکونین
وگرنه

تهدید مستقیم ....؟؟؟ ...

چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد