مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

مهاجری که تنها رفت . . .

ما که رفتنی شدیم ؛ اونم تنها... حالا هر کی خواست بگه اشتباه ست ... ولی ما میخوایم بریم کانادا ...

HELP PLS

دو روز پیش مطلبی رو توی وبلاگ پانیز خوندم.


مطلب در رابطه با چک کردن وضعیت پرونده بود .

با خودم گفتم شاید بهتره تا منم پرونده رو چک کنم .


اما وقتی برای چک کردن به سایت cic رفتم ،

هر طور که فایل نامبر رو زدم از فایل نامبر ایراد گرفت که فایل نامبر باید با B شروع بشه در حالی که

فایل نامبر که من داشتم با D شروع شده بود.


وقتی با وکیل تماس گرفتیم ؛ گفت که فایل نامبر همونی هست که دادم . یعنی اولش همون D هست. و شما به خاطر اینکه توسط دولت فدرال و از کشور سوریه اقدام کردید ،

نمیتونید آنلاین وضعیتتون رو چک کنید.

اما از هر کس پرسیدیم گفت که فایل نامبر باید با B شروع بشه.


حالا در حالی که منتظره تاریخ مصاحبه هستیم کلی نگران شدیم و به وکیل شک کردیم .


ما از طریق دولت فدرال و ایالت کبک اقدام به مهاجرت سرمایه گذاری خانوادگی کردیم که

پرونده ام توی دمشق تشکیل دادیم.


خواهش میکنم هر کس اطلاعات داره کمک کنه .




begin

خب .

من میخوام برم کانادا. هیچیم ندارم .

فوق دیپلم کامپیوتر (نرم افزار) هستم یه مقداریم شبکه بلدم .

۲۴ سال متوالی سنمه . به هیچ کس و هیچ فرقه و گروهی هم دلبستگی ندارم .

یعنی اینجا هیچی ندارم که به خاطرش بمونم از اولش اصلا چیزی به ما ندادن که بخوام از دست بدم یا داشته باشمش.


دارم شروع میکنم مهندسی کامپیوترم و بگیرم بعدش مدرک MCSE و بعد بعدش آیلتس و

بعد بعد بعدترشم یکم پول جمع و جور کنم که برم ...


میدونم راه طولانی در پیش دارم ولی خب تصمیم من همینه .

وبلاگای کانادایی هم زیاد خوندم . تو تصمیم گیریم خیلی کمکم کردن. حتی مخالفاش.

فعلا شروع به نوشتن میکنم تا ببینم پیشرفت کاریم چجوریه.


اگه کسی بتونه کمکم کنه خوشحال میشم.

راستی تا یادم نرفته بگم که : پیش از اینها پدرم اقدام به تشکیله پرونده به صورته سرمایه گذاری و خانوادگی  کرده که در حال حاضر منتظریم تا مارو برای مصاحبه دعوت کنن .ساله ۲۰۰۶ هم یکبار برای مصاحبه به دمشق رفتیم که پروندمون  به خاطره مسائل مالی قبول نشد .  اما این بار وکیله محترمه خانوادگی گفتن که قبول میشید . امیدواریم که قبول بشیم ، تا من مجبور به اینهمه کار نشم.

شما هم برای ما دعا کنید .


اینجوری:



test

امتحان میشه 1 2 3 - 1 2 3